New York!

Ni vet den där spontanbokningen av resor man gör när man vill åka nånstans?! Nä den där spontaniteten har jag aldrig haft, men alltid önskat, så igår gjorde vi det. Vi bokade resa till New York, vänta va?!?!?! Har knappt inte kunnat sova i natt på grund av att jag varit så exalterad. Den där fantastiska lyckan jag känner över livet idag är det bästa som finns. För just nu har jag så jävla mycket roligt att se fram emot. Vi skippar Paris i påsk dock men åker istället på weekend i Stockholm, Almeria i sommar och New York i September. Samt att vi vill åka nånstans över nyår, men tror vi får lägga in bromsen just nu och vara nöjda med det vi redan har bokat. & Jag är mer än nöjd, jag är överlycklig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0