Summerburst & Maj månad.

Nu var det ett tag sen, igen... Men mycket har hänt sen sist och jag tror inte jag kan beskriva dessa helger med rätt ord för att göra dem rättvisa.
 
Om vi börjar med denna helgen så har den varit så jävla bra på alla sätt, och ni som känner lilla mig vet ju att detta är något av det roligaste jag vet - Summerburst. Mitt 5;e år på denna fantastiska festival och jag hoppas att det blir minst lika många, hade varit kul med ett personligt 10-års jubileum haha! Dessa underbara människor har jag iaf fått umgås med hela helgen, och vilken jävla helg det blev!!! 
 
Har alltså haft två tuffa helger i rad och en tredje väntar, men jag har haft såååå jävla kul både Gisledagarna och denna svårslagna helg i Göteborg. Skönt att man har haft två dagar ledigt nu för att ta igen lite sömn samt bli människa igen. I helgen väntar ännu mer kalas som sagt, i form av studentfirande och 25 års fest. 
 
Förresten, har en liten annan sak också som tagit upp mycket av vår tid,
men som jag längtar så efter att få berätta. Förhoppningsvis snart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0