Vacay mode - Home sweet home.

Semestern kunde inte komma mer lägligt än vad den gjorde i år. Och vilken tur att vi, sedan ett halvår tillbaka, bokat en resa till värmen. Den veckan var så behövlig, inte bara för brännans skull, utan också för alla hjärnspöken som förföljt mig sen de där tråkiga beskedet.. 
 
Som sagt, en vecka med sol, bad, mat, dryck och mannen i mitt liv var helt fantastiskt skönt. Även om jag alltid ska vara med om de mest konstigaste sakerna som ett svullet ansikte de tre sista dagarna. Jag lovar er, jag såg inte klok ut.... Almeria var super fint på alla sätt, men ett ställe jag inte kommer åka tillbaka till, tror jag.
 
Andra semesterveckan spenderades i Halmstad med innehåll av bland annat onsdagskrök, 
strandhäng, dagsfest,  after beach samt fira min födelsedag. Födelsedagar, som är något av de viktigaste som finns enligt mig, ska firas rejält. Och det gjorde den minst sagt tack vare alla fina människor som var med mig det dygnet. Dansade in den 23 juli på Mårtenssons och fick äta något av de godaste jag vet - musslorna på punch. MMMMMMMM
 
Min sista vecka - Trosa, familjehäng och bara en massa mys. Jag älskar Trosa, och jag älskar vår fina huvudstad Stockholm! Shopping, mysiga promenader vid hamnen, popquiz och bio bestod denna veckan av. Och för att avsluta semestern på ett jävligt bra sätt, överraskade Filp mig med Håkan biljetter. Precis vid rätt tillfälle då jag var super ledsen för att ha missat en fotbollsmatch haha.... Han får mig helt enkelt till att känna mig lyckligast i världen som har honom! och det är jag, minst sagt. Nu fortsätter han sin semester en vecka till medan jag ställer väckarklockan till imorgon och börjar jobba igen. Känns ju inte jätte jobbigt med tanke på att vi åker till New York om ca 30 dagar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0