Julfeeling.

Jag höll på att bryta ihop i veckan när vi skulle sätta upp granen, och insåg att den inte fick plats någonstans i vardagsrummet. Även om vi nu bor i hus har vi inte jätte stor yta för sånt där. Så det fick inhandlas en liten gran samt en julgranskorg, men det blev ju faktiskt riktigt bra tillslut och julkänslan är ganska så toppad. Även om jag tycker att det är huuuur sjukt som helst att det bara är en vecka kvar till jul. Tänk att det snart är ett år sedan vi åkte till Puerto Rico på GC. Det är otäckt vad tiden har gått fort detta året och jag säger som jag sagt de senaste veckorna, att detta är mitt snabbaste leveår i mitt liv hittils. Men jag är så taggad på jul och allt vad det innebär, eftersom jag har förra året att ta igen också. Men även om jag älskar julen och allt runtomkring så hade det inte skadat med en varm jul detta året också. Det får vänta till nästa år helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0