the final countdown.

När jag och Filip bokade denna resan i Mars kändes det som en evighet tills avresedag, men nu - med bara två!!!! Dagar kvar tills den dagen är här, så känns det som att det var igår resan bokades. Jag har nog inte riktigt förstått att jag faktiskt går runt här på dessa gator om två dagar. Det pirrar i hela mig när jag tänker på detta resmål, även om jag i en vecka nu har drömt en massa konstigt om flygkrasch och annat läskigt.. Haha! Men det kommer vara värt varenda timme i flygplan när vi landar i New York på Fredag förmiddag.
 
Undra om det kommer kännas tomt efter denna resa då vi inte har några fler resor inbokade.
Vi ska ju dock flytta in i vårt hus om 16 dagar, en annan slags resa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0