Valborgs helgen.

Helgens aktiviteter sätter sannerligen sina spår. Har mått så dåligt idag att jag knappt gått upp ur sängen. Har varit lite små sjuk i veckan också och det spökar fortfarande runt lite i kroppen. Men vilken trevlig helg jag har haft! 
 
Jag och Filip var på date i fredags i Jönköping där vi åt på Bada Bing, och som numera klassas som ett av mina favorit ställen. Vilka hamburgare! Och sötpotatis är något som är väldigt populärt hos mig. Så gott! Vi följde upp den kvällen med bio, där jag stod för valet - Djungelboken såklart. Och den levde upp till förväntningarna helt klart, men den tecknade kommer alltid vara bäst! 
 
Igår var det ju, som alltid denna helgen, siggespremiär ute i skogen. Förfest hos Julia med en massa hjärtevänner med ölspel och en massa vin. Skönt att det bara är kortvecka nu för jag hade egentligen behövt en söndag till för att orka 5 nya arbetsdagar. Kul också att långhelgen redan är planerad då jag och Julia sticker till Göteborg på torsdag. hoppas er helg har varit bra mina vänner. Det har min varit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0