Påskhelgens övergång.

Det är ju fruktansvärt hur snabbt helgerna går, och hur snabbt denna helgen har flugit iväg även om det har varit långhelg. Som tur är har jag haft en kanon påsk med bara massa festligheter och annat skoj. Vilka fina människor jag har runt omkring mig, ni är guld värda! Förutom kalas har jag och Filip varit i Jönköping två omgångar under dessa dagar, eftersom vi valde fel dag för shopping i lördags så åkte vi dit idag igen. Nu ligger vi utslagna i sängen och redo för en ny arbetsvecka. Träning står högst upp på prio listan denna veckan, mitt runda ansikte börjar säga ifrån nu efter påskhelgen haha! Hoppas ni har haft en bra påsk mina vänner. Puss och godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0