Bokade resor.

Visste ni att jag redan har två resor inbokade detta året? Jag älskar att resa och uppleva nya miljöer. Hade jag bara kunnat spara mina pengar lite bättre än vad jag gör nu så hade jag antagligen varit ute och rest mer än vad jag hade varit på hemmaplan. Nästa resa som ska bokas hoppas jag på New York, eller Paris. Filip åker till LA i Maj, utan mig... Och Paris i juni, också utan mig. Men en vacker dag ska jag också bocka av dem destinationerna från min travel-list. Nu får jag nöja mig med att se fram emot Rhodos i Juli och Puerto Rico i December. Och att inte få fira julafton med snö och jultomte i år blir en tuff förändring för traditionstönten - Mig själv. 
 
bilder från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0