Min 25 års dag!

Vilken helt fantastisk 25 års dag jag hade igår (eller i förrgår för dem petiga nu när klockan är över 12..) Vaknade upp till skönsång och presenter för att sedan ta tåget till Köpenhamn, jag hade ju aldrig varit där tidigare så kände att det var lite dags haha!
 
Vi strosade runt bland dem mysiga gatorna hela dagen och åt smörrebröd vid hamnen i Nyhavn. Och jag måste säga att Jag blev positivt överraskad av Köpenhamn, mest för att det kändes som att gå i gamla stan i Stockholm. Kommer dock alltid stå fast vid att ingenting slår Stockholm! Men så mysig den staden var helt klart. 
 
Vi gick som sagt runt på gatorna där efter vår lunch och shoppade lite, då Filip upphävde mitt shoppingförbud dagen till ära. Fick dock bara med mig ett halsband hem ifrån Pilgrim, som jag faktiskt har kollat på länge, så jag är ändå nöjd med bara det inköpet. 
 
Vi avslutade dagen i Köpenhamn med att gå runt på Tivoli och dricka Aperol Spritz, som är något av de godaste jag vet. Dagen får helt klart topp betyg men hade varit full pott om min lilla familj kunde varit med och firat mig också. Men vem tackar nej till två födelsedagsfiranden?! Inte jag iaf! Men i det stora hela är jag super nöjd med min dag igår. Tack världens bästa pojkvän och svärföräldrar för det. 
 
Idag kom livet som 25 åring som en käftsmäll, då jag vaknade upp med feber. Det har varit en minst sagt tuff dag för lilla Hannis då det varit runt 32 grader varmt i Halmstad idag, och jag som helst bara vill ligga i solen och pressa...... men jag har svettats lagom i skuggan idag, och ibland legat med filt i solstolen. Finns ju ingenting som är logiskt när man har feber mer än att man borde få äta hur mycket glass man vill. Håller tummarna för att jag mår bättre imorgon. Man får inte vara sjuk när man har semester!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0