Grön dag i Malmö.

Fantastiskt påhittig rubrik för denna helgen, då vi i lördags åkte till Malmö för att se Green Day i Malmö arena.Vi hade en sån underbar dag med solsken där vi gick på malmös gator, kändes nästan som vår och det är mer än välkommet! Men om vi då ska prata om den där konserten, som jag trodde bara skulle vara skrikig och brötig då det inte alls är min musiksmak. Men så fel jag hade, för till och med jag tyckte det var en jävligt bra spelning och absolut en häftig känsla. Och även om jag bara kunde sjunga med till typ två låtar, så stod vi nästan på stolarna i två timmar och klappade. Helt klart över förväntan!
 
Igår avslutade vi helgen med Emporia och ni kan ju räkna ut hur det gick där... Mitt största beroende, och intresse får jag väll ändå säga, är shopping.. För jag blir pengarblind i det tillfället, och tänker helt fel i såna lägen. Så nu har jag lovat mig själv att verkligen rensa den där garderoben någon dag, för det får inte plats med allt nytt längre. Något som jag också lovade mig själv på väg hem igår är att jag ska sluta handla och börja spara mina pengar, för det är så många resor som jag hellre lägger pengarna på...
 
Så nu stänger jag väll in mig igen tills nästa löning, haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0