Något av det bästa jag vet!

Att vara just där, på plats, när laget jag åker land och rike för spelar på sin hemmaplan, det finns inte så mycket mer som ger mig sån gåshud som där. Det är väll en anledning till att jag alltid velat bo i Stockholm, så jag kan gå på alla hemma matcher, haha!
 
Vi avslutade vår weekend med fotboll i Måndags, dock med förlust... Lång bilresa hem till Småland och hoppade ner i vår egna säng runt 11 tiden. Resultat - trött hela veckan. Får ta igen lite sömn nu i helgen så man kan känna sig som en människa på morgonen. I helgen spelar AIK mot Jsödra, i Jönköping.. och jag kan inte gå, det gör lite ont i hjärtat att inte kunna det när det är så nära. Jag får ta igen det!!
 
Hoppas ni haft en bra påsk. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0