Kalas.

Om man då ska börja med att hoppa till förra helgen så hade jag en riktig kalas kväll på fredagen då vi spontant drog och dansade på Harrys i Värnamo, och spontant vet man ju att det blir succé. förra söndagen avslutade vi helgen med kalas i Halmstad för filips kusin och därmed var det måndag dagen efter igen. Men lika snabbt kom fredagen då jag själv hade styrt upp med lite kalas, och där vi tillslut hamnade på hotellet lite runda om fötterna. Vi laddade sedan om batterierna i lördags och fick en kanonkväll där vi firade Karin och Jenny som fyllt 25 år vardera. Och nu då, onsdag imorgon igen och halva arbetsveckan gjord. Och en lugn helg är på ingång. Det behöver jag både för min kropps skull men mest för min ekonomis skull.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0