Må bra kväll.

Kom precis hem från jobbet efter att ha anordnat en må bra kväll tillsammans med personalklubben. Är helt slut efter att ha blivit ihjälknådad under massagen, men så välbehövligt då jag har så jävla ont i axlar och rygg konstant.... Blir alltid helt groggy efter massage och världens huvudvärk. Men trevligt har vi haft jag och mina arbetskamrater och det behövs ibland också för att liva upp stämningen i höstmörkret. 
 
Imorgon är det fredag, Igen?! och en lugn helg väntar med bio och date på Lördag. Kan man vara taggad på att se en film? Isåfall är jag det, minst sagt, haha! och huuuuur sjukt är det inte att det är första advent nästa helg? Jag som då sticker iväg över jul intalar mig själv att det är okej att sätta upp granen till första advent så man får njuta lite innan den åker ner igen. Jippi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0