London baby.

Blir helt lyrisk när jag ser tillbaka på London bilderna ifrån förra veckan. Jag älskar denna stad, även om den inte bjöd på solsken denna gången heller. Men den bjöd på så mycket annat skoj och jag är helnöjd. Vi började vår weekend med fotboll på Wembley,där det tyvärr inte blev vinst denna gången heller för Tottarna. Tredje gången gillt kanske? För tillbaka ska vi absolut igen! 
 
Jag fick min shoppingdag som jag hade bestämt eftersom Filip valde fotboll, tur att fotboll är något av mitt intresse också, om man jämför med shoppingintresset hos Filip, hehe... Han var i vilket fall sådär glad på mig när vi kom tillbaka till hotellet efter 11 timmar på stan. Men ack så viktigt, för mina nya favoriter hittades i butikerna på Oxford Street den dagen. 
 
Vår weekend avslutade vi med att gå på musikal och Mamma Mia. SÅ jäkla häftigt.
Tror faktiskt Fille var lika imponerad och nöjd som jag var efter den musikalen! 
 
Ja, så nu efter denna resa håller vi oss båda inne på helgerna, för att stabilisera kontona så gott det går. Tycker dock det är ganska skönt med såna helger ibland också, där man bara går runt i mjukiskläder och utan smink. Får dock ta tag i det där idag med ombyte och lite ansikte eftersom vi ska både till mina föräldrar och Filips för att fira våra pappor idag. Och på tal om att fira pappa, det är bara 38!!!!! dagar kvar tills vi åker till Puerto Rico för att fira jul, och för att fira pappas 50 års dag på juldagen. Tiden går så jävla fort så jag börjar fundera på om man ska förbeställa rulatorn för att vara förberedd när den dagen slår till. hmm, skämt o sido. 
 
Hoppas ni har haft en bra helg mina vänner, kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0