En bortsovd fredagkväll.

En powernap efter jobbet resulterade en sen kvällsmat denna fredag. Vi vaknade för bara en liten stund sedan och insåg att vi måste ta tag i livet, iallafall när det gäller matbiten. Annars blir det inte mycket mer gjort denna fredatg. Har varit så trött idag och det har fan slitit på min lilla kropp. Jag hamnade på popquiz igårkväll med mina arbetskamrater, och man ska ju alltid envisas med att stanna kvar och  "bara" ta ett glas vin till efter quizet innan man går hemåt. Så väckarklockan imorse var mer populär än vanligt. Skönt att man ska ha en lördagmorgon utan att ställa någon klocka imorgon. 
 
Förresten, dom där London bilderna jag var så himla taggad på att lägga ut i veckan, det råkade hända något när filip skulle fixa nåt på datorn och alla bilder försvann. Orken fanns inte riktigt till att föra över bilderna till datorn igen då, men det kommer mina vänner. 
Nu ska vi äta lax, potatis, romsås och dricka mjölk. Det är ändå laaaajvet när det är gottefredag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0