walk in closet.

Något nästan alla tjejer vill ha skulle jag tro! När jag flyttade en trappa ner för någon månad sen fick jag äran att slänga in alla mina kläder i ett förråd som Filip har, och som jag nu kallar för min garderob. Hade en liten sådan när jag bodde hemma också, något som är behövligt för mig då kläder är något jag har mycket av. 
När jag bodde i min lilla lägenhet på övervåningen bodde mina kläder kvar i flyttkartongerna för att jag inte hade plats för allt. Nu när jag flyttade ner samlade jag ihop två stora flyttkartonger med kläder som jag kände att jag inte hade plats för. Till och med sådant med prislappar på, som jag har tänkt att sälja vidare. Kanske en bloppis här kanske? 
 
Ska för övrigt försöka hitta laddaren till min systemkamera och ladda upp den så jag kan ta lite bättre bilder på allt, mobilkameran funkar ju sådär..
Tills dess får jag försöka bli vän med iphone kameran. Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0