Halmstad till Trosa

full rulle hela dagarna och jag fullkomligt älskar det. Onsdagen bjöd på bubbel, musslor som jag har lämgtat efter sen förra året, vin i sanddynerna och musik inne från Solgården. Torsdag röjde vi järnet på afterbeachen likaså fredag och lördag. torsdagsklubben på leffes, fredagskalas på mårtenssons inne i stan och lördagen, den stora dagen, min födelsedag, den bjöd på en fin frukost med massa roliga presenter, after beach och avslut på Bulls och shotluckan med så många fina människor. Tackar så hjärtligt för den fina dagen! Igår åkte vi från Halmstad till Stockholm på rekordtid. Och nu sitter vi här i solen vid havet i Trosa skärgård och bara njuter. Imorgon sticker jag och Filip in till storstaden för att se Beyonce och bo på hotell. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0