Nystart!

Här är jag igen, med ett nytt tappert försök att hålla denna sidan igång. Jag har suttit hela kvällen med att radera ca 500 blogginlägg sen 2008, och just idag för 8 år sedan skapade jag denna blogg. Gratulerar! 
Så, vart hittade jag inspiration till detta igen då? - inte en aning faktiskt, men jag har saknat det lite. 
 
Jag har under tiden jag varit borta härifrån gått och blivit kär i min granne, som jag numera kallar pojkvän sen en tid tillbaka. Har dessutom flyttat en trappa ner då vi kände att det inte skulle göra så stor skillnad med alla mina grejer i hans lägenhet, eftersom jag i princip har bott här sen vi blev ett par. Så här sitter jag, en våning lägre än förra året. Och det känns för jävla fint faktiskt! 
 
Jag har varit en sväng i London för första gången i mitt liv, men absolut inte sista. 
Jag har införskaffat mig en sprillans ny bil. 
Jag har blivit fastanställd på Elkedjan (ja där är jag kvar...) 
 
Men istället för att jag ska sitta här och skriva en hel novell som ingen orkar läsa ändå så visar jag er någon gång istället. Har ett x antal bilder från alla olika tillfällen som ligger låsta i mobilen som kanske dyker upp här. Så välkomna tillbaka, både till er och mig själv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0