En vecka efter semestern.

Som vanligt har jag inte hittat någon tid till att uppdatera här, men det tycker jag är ett bra tecken, för sysselsatta har vi varit hela tiden sen sist. 
 
vår sista semestervecka i Halmstad var lite mer grå i väderväg än alla våra andra tre semesterveckor. Men det hindrade oss inte från en utekväll på måndagsklubben, dock inte så långvariga därinne då vi var alldeles för törstiga den kvällen. Tisdagen blev en vilodag samt bort bjudna på kvällsmat till Filips moster. Onsdagen umgicks jag med min kära mor på stan och fick med mig ännu mer grejer hem. olearys på kvällen och det årliga familjemästerskspet, denna gången bowling! Torsdagen blev det ännu mer god kvällsmat på Wild West och avslutade med bio inne i stan. Fredagen åkte vi hem, och både fredag och lördag var vi bortbjudna på kvällsmat. Vi har varit väldigt bortskämda med mat denna semestern, och väldigt lata får jag väll också erkänna. Men mat är verkligen något jag jag tycker om att lägga pengar på, eftersom det är de bästa som finns. Hade jag haft ekonomi till det hade jag provat nya restauranger varje dag! 
 
Och så har ju en hel arbetsvecka gått, med nya arbetsuppgifter för min del. Sa hejdå till lagret i maj månad, och i måndags började jag som ekonomiassistent. Dock är jag kvar på Elkedjan, men det känns för jävla bra och satan vad kul det är! Söndagsångesten fanns inte alls sista dagen på semestern. Så himla skönt. Nu är det bara 130 dagar till Puerto Rico, går alla veckor lika snabbt som denna första veckan så lär det inte bli någon jobbig höst för mig inte. 
 
Avslutningsvis slänger jag upp lite bilder från sista veckan i Halmstad. På återseende amigos! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0